Mattias Holmén
Medlem
Ja verkligen, tyvärr kan jag inte använda Coop.se för livsmedel där jag bor! (I skogen)Räcker köra refunder ju
Ännu bättre köra coop.se 5% via refunder och sas200 antingen frifrakt4 eller handla för 2000kr. Just nu![]()
Ja verkligen, tyvärr kan jag inte använda Coop.se för livsmedel där jag bor! (I skogen)Räcker köra refunder ju
Ännu bättre köra coop.se 5% via refunder och sas200 antingen frifrakt4 eller handla för 2000kr. Just nu![]()
Månadens fungerande rabattkoder:
SAS200
FRIFRAKT4
Intressant hur COOP kan urskilja vilka som är Eurobonusmedlemmar. Hur gör dom detta? Jag har inte delat den informationen med COOP. Eftersom erbjudandet var exklusivt för dessa medlemmar.
Nej, inget än så länge.Har något fått dom där 10 000 Coop-poängen? Jag fick för mig att dom skulle betalas ut den 31:a Januari...
30k under Januari? Utfordrar du en hel pluton eller?
30k under Januari? Utfordrar du en hel pluton eller?
Håller helt klart med ang. nyttjandet av Coops poängtrappa i slutet av månaden som en bra EB-poängkälla. Under sista veckan i Januari fyllde vi skafferier och frys och drog in 11428 poäng (~1143 EB-poäng) för 2807 kr (AmEx ger ~561 EB-poäng), vilket gav totalt 1704 poäng under en vecka (för saker vi ändå var i behov av).
15k Coop-poäng totalt under månaden för 6014 kr vilket således ger 1500 + 1202 = 2702 EB-poäng/månad eller ~34k/år.
30k under Januari? Utfordrar du en hel pluton eller?![]()
Kan rapportera att denna ej fungerar längre. Någon som har koll på koder under Februari?Uppdatering - Denna vecka är det FRIFRAKT5 som gäller![]()