Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Tydligen blivit ett kundtjänstärende beträffande då informationen inte tydligt angivit att det bara gäller onlineköp. Nåja, ingen rabatt men nöjd lokal handlare i stället
Lär var dödfött, det går väll inte att misstolka? :)

”Dessutom får du som EuroBonus-medlem 200 kr rabatt* på ditt nästa köp på coop.se.
*Ange kod SAS200 i kassan för att aktivera erbjudandet. Minsta köp 800 kr.”

Last edited:
Lär var dödfött, det går väll inte att misstolka? :)

”Dessutom får du som EuroBonus-medlem 200 kr rabatt* på ditt nästa köp på coop.se.
*Ange kod SAS200 i kassan för att aktivera erbjudandet. Minsta köp 800 kr.”

Så är det om man följer länken o inte bara läser inläggen. Kom in i tråden där första texten börjar med "* Ange kod SAS200 i kassan .." För mig logiskt med samma i kassan här eller där. Får bättra mig.

Last edited:
Måste bara dela med mig av känslan jag har en dag som denna. Som vanligt i slutet av månaden ligger vi på högsta steget i poängtrappan (5p/1kr). Det känns därför underbart att handla livsmedel för 1000kr en helt vanlig måndag. Köpet genererade alltså 5000 medmera-poäng som vid växling är värt 500 eurobonuspoäng. Eftersom jag betalade med AMEX Elite så genererade det även 200p där. Så totalt gav 1000kr livsmedel 700 eurobonuspoäng.

Hur motiverar ni andra bonusjägare att INTE handla allt på Coop? :D

Måste bara dela med mig av känslan jag har en dag som denna. Som vanligt i slutet av månaden ligger vi på högsta steget i poängtrappan (5p/1kr). Det känns därför underbart att handla livsmedel för 1000kr en helt vanlig måndag. Köpet genererade alltså 5000 medmera-poäng som vid växling är värt 500 eurobonuspoäng. Eftersom jag betalade med AMEX Elite så genererade det även 200p där. Så totalt gav 1000kr livsmedel 700 eurobonuspoäng.

Hur motiverar ni andra bonusjägare att INTE handla allt på Coop? :D
Willys kanske är 200kr billigare? Vad vet jag :D

Willys kanske är 200kr billigare? Vad vet jag :D

Så kanske det är på vissa varor, men jag är inte övertygad om att Willys är 20% billigare i genomsnitt. Om man verkligen vill prispressa kan man passa på att enbart handla på tisdagar då Coop har 5% rabatt på hela sortimentet.

För mig ger Coop minst 20,000 Eurobonuspoäng per år, exkl spend och intjäning den AMEX.

Så kanske det är på vissa varor, men jag är inte övertygad om att Willys är 20% billigare i genomsnitt. Om man verkligen vill prispressa kan man passa på att enbart handla på tisdagar då Coop har 5% rabatt på hela sortimentet.

För mig ger Coop minst 20,000 Eurobonuspoäng per år, exkl spend och intjäning den AMEX.
Ännu bättre köra coop.se 5% via refunder och sas200 antingen frifrakt4 eller handla för 2000kr. Just nu ;)

Toppen