Senaste nytt

Priority Club frågor och tips

Limited time offer: 40% Bonus!*

Buy Priority Club points between September 13 - October 15, 2012 and automatically receive a 40% bonus on the number of points purchased. Top up your account and buy your Priority Club points today!
Buying Points is the easy way to top up your account to get the award you want!

Då är det en ännu bättre affär att boka points plus cash och sedan avboka. Då får du antingen 5000 poäng för 40 usd eller 10000 poäng för 70 usd.

Minns inte om jag skrivit detta tidigare. Intercontinental Warszawa går att boka för 37.50EUR natten på helger.
Man har ett permanent 2-4-1 erbjudande eftersom helgerna inte är fullbokade.

IHG | Make a Reservation

Det går inte att bo så bra för så lite pengar någon annanstans i världen tror jag. Lägg till att det är mycket billigt med Spa, frisör, finns bra gym, pool och bubbelbad på 43:e våningen. Gott om shopping nära samt mycket intressant att se i staden.
Boka i god tid med LOT och ni flyger för 1600 T/R.

Tackar. Den kom till perfekt användning eftersom PC verkar räkna poäng "whatever". Behövde 936 p för att förnya guldet:D ner ger väl det iofs inga större förmåner, men guld kort är ju alltid trevliga:)

Vissa promo koder fungerar inte om man inte är minst guld t.ex de senaste "ANNIVERSARY BONUS OFFER" och "ELITE MEMBER NEXT STAY BONUS"

5503 = stay 4 get 5k.

Ovan bonus blir alltså 70k för 575 USD.
Cash + points 70k = 490 USD.

En liten skillnad är att poäng köpta på vanligt sätt räknas mot status vilket kanske har betydelse för någon.

Minns inte om jag skrivit detta tidigare. Intercontinental Warszawa går att boka för 37.50EUR natten på helger.
Man har ett permanent 2-4-1 erbjudande eftersom helgerna inte är fullbokade.

IHG | Make a Reservation

Det går inte att bo så bra för så lite pengar någon annanstans i världen tror jag. Lägg till att det är mycket billigt med Spa, frisör, finns bra gym, pool och bubbelbad på 43:e våningen. Gott om shopping nära samt mycket intressant att se i staden.
Boka i god tid med LOT och ni flyger för 1600 T/R.

IC Budapest brukar också vara väldigt billigt.
Om man inte redan är Ambassador så kombinerar man dessa vistelser med
AMBASSADOR ACCELERATOR (jag tror det krävs Platinum för att det ska fungera?)
6487 STAY 3 NIGHTS AT ICON, GET AMBASSADOR FREE

När kommer nästa Point Break?

Jag undrar om någon vet när nästa PB kommer samt hur många brukar de ha per år och ungefär när de brukar vara? Jag tänkte om man skulle tokchansa och lita på turen att man kan komma över några PB nätter till nästa sommarsemester.

Last edited:
Jag undrar om någon vet när nästa PB kommer samt hur många brukar de ha per år och ungefär när de brukar vara? Jag tänkte om man skulle tokchansa och lita på turen att man kan komma över några PB nätter till nästa sommarsemester.
Som jag förstått det kommer PB en gång i kvartalet å nästa borde väl publiceras i månadsskiftet.

och det går fortfarande att boka PB ett år i förväg, dvs. är ett hotell bokningsvart för 5k 2012-09-17 så är det också bokninsbart för 5k 2013-09-17

Om någon skall resa själv och vill kunna bo billigt på Intercontinental, samt få RA benefits skicka PM till mig så fixar vi det :)

Toppen