Kul! Vart satt du och är du också med på SK1416 eller SK1420?
Hmmm, det är jag som är korkad...
Flyger ju efter tolvslaget, vilket innebär den 26:e.
Tänkte bara på att vi skulle åka hem den 25:e...
Kul! Vart satt du och är du också med på SK1416 eller SK1420?
Ursprungbiljettens regler gäller. Annat var det för 2-3 år sedan med OptionTown.Förmodligen redan behandlat, men vad för avbokningsregler gäller för en go->plus uppgraderad biljett?
Får jag full återbetalning på min biljett om uppgradering går igenom?
Ursprungbiljettens regler gäller. Annat var det för 2-3 år sedan med OptionTown.
Har du lust att utveckla? Jag tyckte det fungerade bra.saknar dock inte optiontown.
Man var tvungen att betala i förväg vilket inte är optimalt. Med plusgrade har man ju en extra kicker för status ocksåHar du lust att utveckla? Jag tyckte det fungerade bra.
Min input är 4, det är vad tärningen gav...Vad tror ni om chansen till uppgradering på rutten ARN-Newark från GO till Business.
Tänkt bud: 5000 kr /40.000 poäng per skalle (2 pers)
Datum: 2-7 april 2019.
EBS (ifall man byter från platinum till Elite )
5000 är det lägsta och en chansning såklart.
Kan man buda på både uppgradering till Business och Plus samtidigt fast då självklart 2 olika "bud"?
Eller är det dumt och man får då automatiskt bara Plus ifall det går igenom?
Ja, det går att buda på både Plus och Business samtidigt. Det har skrivits flera meter inlägg om detta i nedanstående tråd så jag skulle nog be dig anmäla ditt eget inlägg att det skall flyttas till nedanstående tråd då denna tråd handlar om uppgradering i Gate och du pratar om budgivning via Plusgrade.Kan man buda på både uppgradering till Business och Plus samtidigt fast då självklart 2 olika "bud"?
Eller är det dumt och man får då automatiskt bara Plus ifall det går igenom?