Jag håller helt med @Berglund här, kör med bägge! En fördel med Billhop gentemot Betalo är att Billhop håller pengarna två dagar kortare tid när man betalar med Amex, Billhop håller dom två dagar precis som med Visa/Mastercard. Betalo håller pengarna fyra dagar när man betalar med Amex, det kan vara bra om man har en förfallodag några dagar efter Amex fakturadatum.
Det självklara valet för mig är Billhop endast pga deras värvningssystem där du får 10,000kr i avgiftsfritt belopp för varje person du värvar till tjänsten. Jag har värvat 15 personer senaste året och därmed betalat räkningar för 150,000kr utan att betala en krona i avgift. Spend för en hel 2-4-1 helt "gratis".
Måste den värvade använda tjänsten eller räcker det med att personen går med på att regga sig?
Ja SAS MC har 10k/24h och 24k/4dygn.Gick bara att betala max 10 000:- per dag med MC på Betalo.Någon som vet vad nuvarande begränsningar för Amex är?
Har sett att även Billhop numera håller pengarna fyra dagar när man betalar med Amex. Fortfarande två dagar gällande Visa/Mastercard.