Senaste nytt

Billhop eller Betalo?

3kr/13,8eb=21,74öre för en EB. Dyrt!

Bättre med bränsle eller t o m köpa poängen.

Last edited:
Ja, 3% avgift är högt om man bara är ute efter poäng. Jag kommer eventuellt att betala en 5-10K räkning för att inte gå miste om sign up bonusen på AMEX Platinum. Krav är ju 45K spend på 3 månader. 150-300kr är det värt att säkra en bonus på 4200kr. Men detta är bara reserv, förhoppningsvis slipper jag.
1715009651882.png

Ja, 3% avgift är högt om man bara är ute efter poäng. Jag kommer eventuellt att betala en 5-10K räkning för att inte gå miste om sign up bonusen på AMEX Platinum. Krav är ju 45K spend på 3 månader. 150-300kr är det värt att säkra en bonus på 4200kr. Men detta är bara reserv, förhoppningsvis slipper jag.
Visa bifogad bild 152838
Det liknar ju lite tillfället när man kan få ut ngt av att använda Betalo med Amex, om man är nära en voucher.

Någon annan som har problem med Betalo? Kommande betalningar har försvunnit och mitt Amex syns inte längre under tillagda kort

De skickade ju ut mail om att sparade Amex-kort skulle försvinna (nedan). Går det inte lägga till det igen?

”Vi vill meddela dig om en uppdatering som nyligen genomförts på Betalo. Som ett led i denna uppdatering har vi tagit bort ett eller flera Amex-kort från ditt konto.

För att lägga till ditt kort igen och fortsätta använda Betalo kan du följa dessa enkla steg:

1.Logga in på Betalo.

2.Välj "Lägg till kort", ange ditt kort och fyll i kortuppgifterna.

3.Registrera och namnge kortet i appen för enklare översikt.”

De skickade ju ut mail om att sparade Amex-kort skulle försvinna (nedan). Går det inte lägga till det igen?

”Vi vill meddela dig om en uppdatering som nyligen genomförts på Betalo. Som ett led i denna uppdatering har vi tagit bort ett eller flera Amex-kort från ditt konto.

För att lägga till ditt kort igen och fortsätta använda Betalo kan du följa dessa enkla steg:

1.Logga in på Betalo.

2.Välj "Lägg till kort", ange ditt kort och fyll i kortuppgifterna.

3.Registrera och namnge kortet i appen för enklare översikt.”
Det mailet har jag inte fått... jaja bara att lägga in igen antar jag

Toppen