På Amex förmodligen. På Mastercard nej.Vad är senaste status med dessa två tjänster eller har det möjligtvis kommit upp någon bättre tjänst på senare tid? Vi har en stor faktura som kommer in och vill såklart inte väska poängen. Är 2,5% det bästa som erbjuds just nu?
Betalo har ingen sign-up bonus.Jag vill gärna skaffa betalo eller billhop, dock använder jag inte tjänsterna så jag vet inte ens om någon värvningbonus finns hos dom två?
Men rapportera gärna på BC om hur det gick.KONTAKTA INTE KUNDTJÄNST OM DU INTE FÅR NÅGON SIGN-UP BONUS!!!!!!!!!
Betalo har ingen sign-up bonus.
Billhop kan du testa här https://www.businessclass.se/forum/threads/amexvärvning-och-billhopvärvning-genom-businessclass.94626, du har inget att förlora. KONTAKTA INTE KUNDTJÄNST OM DU INTE FÅR NÅGON SIGN-UP BONUS!!!!!!!!!
Inte varit med om ditt problem. Men om den skall vara tillhanda imorgon är det försent att betala idag.Hej, signade upp för Billhop och testade med att betala en räkning på 100 kr via Amex. Kom ändå till att bekräfta betalningen så fastnade hela processen för mig. Någon som haft liknade erfarenhet? Har kontaktat kundtjänst om det men dra ut på tiden och räkningarna ska betalas imorgon....
Tacksamt för svar om någon haft liknande problem och lyckat lösa det.
Tack för svar. Har viss möjlighet att fördröja betalningen ett par dagar om det går att lösa inom kort.Inte varit med om ditt problem. Men om den skall vara tillhanda imorgon är det försent att betala idag.
Visa bifogad bild 114607
Hej, signade upp för Billhop och testade med att betala en räkning på 100 kr via Amex. Kom ändå till att bekräfta betalningen så fastnade hela processen för mig. Någon som haft liknade erfarenhet? Har kontaktat kundtjänst om det men dra ut på tiden och räkningarna ska betalas imorgon....
Tacksamt för svar om någon haft liknande problem och lyckat lösa det.