Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Nu fungerade det. COOP skrev: "15 000 poäng. Fyll på ditt EuroBonus-konto. SAS. Fyll på ditt EuroBonus-konto med 1 500 Extrapoäng". SAS skrev: "Oktober 30, 2018 Coop SverigePoints Earned Tjäna poäng 1 800". Jag säger: "Tack". :D

Många av poängväxlingsalternativen är inte längre lätta att hitta, 15k, 30k, 40k, 50k, 2x(?!)60k och 180k finns under Resor och hotell. På SASpartnersidan finns även 3k, 5k, 10k och 20k.

Jag försökte växla in mina sista 20k poäng men växlingen var väldigt trasigt idag:
  • Från iPhone via SASpartnersidan fungerade varken 20k eller 15k. Tog mig ej till BankID-steget.
  • Från desktop via SASpartnersidan, 20k, tog mig förbi BankID men failade efter SASlogin.
  • Från desktop via Resor och hotell, 15k, fick 1800 EBp istället för 1500 EBp.
  • Från desktop via SASpartnersidan, 5k, fick bara 500 EBp.

Nu är vi åtminstone tre som konstaterat att dagens sweet spot verkar vara 15k COOP till 1800 EBP. Ska bli spännande att se vad som gäller imorgon. o_O

Jag kan lägga till några datapunkter till. Jag försökte växla 30k poäng, och kom aldrig till BankID-inloggningen. Däremot fungerade det att ta 15k poäng två gånger. Jag fick också 1800 EB x 2 för detta, utan att det framgått i texten någonstans.

Har 120000 COOP poäng så ska växla in till något bra under dagen. :)
15K åtta gånger skulle kunna ge 14400 EBP om COOPSAS-rouletten är lika skev som tidigare. Jaga dock inte mig om grön nolla dyker upp åtta gånger i rad. Verkar vara lite otydliga odds för närvarande.

Finns kanske bättre deals. Jag har ingen jättekoll.

Försöker växla 15 000 poäng och kommer fram till steget att fylla i eurobonus uppgifter, men där låser sig systemet. Ger felmeddelandet att jag uppgett fel inlogg, fast jag provat och dubbelkollat flera gånger. Fastnar alltså i sista steget.

Funkade klockrent för mig 2ggr i rad på 15K. Bankid behövdes bara första gången, någon sorts cache sedan.
upload_2018-10-30_19-40-8.png

Toppen