Storsteffe
Medlem
BA har bra priser just nu och resan blir en liten upplevelse i sig med stopp i London där du kan njuta lite i Loungen, med tanke på priset så går SAS bort för mig. SAS har dock fördelen med direktflyget till NY men betalar man för biz och vill njuta av resan så...
Hade det inte varit så pass stor prisskillnad hade jag valt SAS men lägg de extra 12 tusen SAS kostar på lite NY shopping i stället. Glöm AA och se upp så du inte får en BA flight som trafikeras av AA!!!
Annars har jag svängt lite till SAS fördel efter några resor i våras(Chicago och vidare). SAS har egentligen inget som är riktigt "bra" men ändå så tyckte jag det var mycket trevliga resor alla 3 gångerna, tyvärr så får man ofta eco anslutningar till övriga US och det i kombination med priset gör att jag väljer bort SAS för det mesta. Men SAS är absolut inte sämst, iaf inte i biz.
EDIT: ca. 12 tusen blir det över på shoppingkontot.
Annars har jag svängt lite till SAS fördel efter några resor i våras(Chicago och vidare). SAS har egentligen inget som är riktigt "bra" men ändå så tyckte jag det var mycket trevliga resor alla 3 gångerna, tyvärr så får man ofta eco anslutningar till övriga US och det i kombination med priset gör att jag väljer bort SAS för det mesta. Men SAS är absolut inte sämst, iaf inte i biz.
EDIT: ca. 12 tusen blir det över på shoppingkontot.
Last edited: