Senaste nytt

SAS Webshopping

Har haft ett case med webbshoppen angående Fello. Tidigare stod det att 800 poäng per köp gällde men jag fick bara poäng utbetalt efter första månaden som kund. Hävdade min rätt till 800 poäng för alla de månader jag betalt till Fello och efter några turer fram och tillbaka fick jag nu in poäng för resterande månader också. Man passade även på att ändra villkoren till att poäng endast gäller nya kunder och en gång per Eurobonus-medlem.

Samtidigt som dessa poäng kom passade dom även på att flytta över lite poäng som legat som poäng på väg ett tag. Allt som allt en bra start på poäng dagen =).

Bråkade lite med efterregistreringen på poäng idag. Gjort 4 köp på wiggle där givetvis inget registrerats automatiskt. När jag skulle efterregistrera första köpet fanns inte datumen med i listan man får upp så fick maila med dem manuellt. Fick till svar att Wiggle inte hade loggat att jag klickat från SAS och därmed inte kunde få poäng. Skrev tillbaka till SAS och tyckte att deras teknik var värdelös då det fungerar så sällan och så länge man har ett kvitto från en berättigad affär så bör man få sina poäng. Att skylla på att det inte är loggat tycker jag inte är tillräckligt bra då det felar så pass ofta. O nu fick man faktiskt mail tillbaka med att de hade kollat vidare på det igen och att poängen skulle komma. Bra att det löste sig men irriterande att man ska behöva hålla på och bråka med dem.

Köpte en nylanserad Iphone från Apple Store i fredags. Testade att gå via Euroobonusportalen trots att det som vanligt står i villkoren att de nya modellerna ej ger poäng. I dag kom 1491 poäng in på kontot. Generöst av Apple!;)

Då finns det viss spänning kvar ändå. Beställde nya Apple Watch i fredags när det var dubbla poäng med SAS EB Mastercard. Dock finns inte ens en reservation på kortet ännu, så några dubbla poäng blir det inte. Men skulle det smita igenom poäng för SAS Webbshopping blir det ju lite plåster på såren iallafall.

Toppen