Länk? Har varit bortrest lite senaste tiden så har inte haft tid att sitta vid datorn speciellt mycket.
Verkar ha missat en del..
Edit: Såg länken nu.
Vad är haken gentemot US Dividend?
Verkar ju sjukt bra, 135K poäng till Hawaii i F? Eller 200K till Nya Zealand i F?
Suck.. bara för medlemmar före 3 September, gick med nu...(det är ju 3 September i Sydamerika nu).
Eller var det senast igår 2 September för när jag försöker köpa Miles står det inget om bonus..
Varför finns ingen tråd om detta
Nu gick jag med i en bonusklubb i onödan, aja...
(Drog ett snyft-mail så kanske dom kan göra ett undantag, inte för att det är så troligt.. )
Nä det är ju bra att vara registrerad inför nä'sta tillfälle de kör samma kampanj.
Jo, men surt att missa med en dag...
Dom hade ju bra award-chart, speciellt till Hawaii, men vad är nackdelen![]()
Vet du vad, Andreas? Du kanske kan göra en hel guide av LifeMiles, det saknar här på BC.se.
Det uppskattas!![]()
Kanske får ta och göra det.. har ju överdrivet med fritid nu framöver ett tag.
Verkar vara ett rätt bra program av vad jag läst hittills hur som helst.
Får se om man hittar några hakar.
Om jag har förstått rätt, har de online booking sida för bonusresor med Star Alliance partner flyg.Tror inte det finns någon "nackdel. Det har uppmärksammats från första dag de gick med i *A att programmet var väldigt bra för poängsamling och spendering. Möjligtvis kan jag föreställa mig att det kan var alite knepigare att boka med poängen då deras kundtjänst sannolikt primärt är spansk-talande.
Ingen som hört något rykte om en ny grand slam?