agehall
Medlem
FAIL. Köp poängen på något sätt och boka NU. Annars är risken stor att platserna är borta när du vill boka.Väntar bara på sista 800 poängen så kan jag boka denna. Verkar perfekt.
FAIL. Köp poängen på något sätt och boka NU. Annars är risken stor att platserna är borta när du vill boka.Väntar bara på sista 800 poängen så kan jag boka denna. Verkar perfekt.
Nej, fel. Boka nu. Gratis att avboka sedan om du inte får semester.Inväntar godkänd semester..... Så fort vi fått godkänt bokar vi! Tack för all er hjälp!
Precis. "Boka först, fråga sedan" som gäller.Nej, fel. Boka nu. Gratis att avboka sedan om du inte får semester.
Check. Du vill alltså bara slösa med andras tid.Inväntar godkänd semester..... Så fort vi fått godkänt bokar vi! Tack för all er hjälp!
Inväntar godkänd semester..... Så fort vi fått godkänt bokar vi! Tack för all er hjälp!
Nej, fel. Boka nu. Gratis att avboka sedan om du inte får semester.
Precis. "Boka först, fråga sedan" som gäller.![]()
Check. Du vill alltså bara slösa med andras tid.
Tack för att ni peppade, hetsade och tjatade. Nu har jag bokat! Och förhoppningsvis lärt mig något till nästa gång...
Grattis! Dagens bästa beslut!Tack för att ni peppade, hetsade och tjatade. Nu har jag bokat! Och förhoppningsvis lärt mig något till nästa gång...