Senaste nytt

Sökes: 2-4-1 voucher Stockholm-Costa Rica

Mycket nöjd med min bokning! Tills sambon droppade att det blir för lång tid borta - så nu behöver vi eventuellt ändra resan ARN-SJO så att vi åker 30/3 i stället. Bara att börja leta nya biljetter :eek:

Fick i alla fall in alla poäng som låg som kommande trots att åtta veckor inte gått tack vare snäll person i kundtjänst hos Earnshop, två timmar efter att jag köpt eurobonuspoäng. Jaja, en bra grund för nästa resa! :p

@Mikado Tala om för sambon att om man ska åka på bonusresor, då måste man vara flexibel.
Fråga sedan sambon om hon är flexibel.
När du väl fått ett jakande svar, då talar du om för henne att det finns inga gränser på flexibel, antingen är man det eller så är man det inte.
Sen behåller du resan, åker och njuter! Så får hon följa med eller låta blir. Det är lättare att leta ny sambo än att leta ny resa. Tala om det för henne också...

Mycket nöjd med min bokning! Tills sambon droppade att det blir för lång tid borta - så nu behöver vi eventuellt ändra resan ARN-SJO så att vi åker 30/3 i stället. Bara att börja leta nya biljetter

Fick i alla fall in alla poäng som låg som kommande trots att åtta veckor inte gått tack vare snäll person i kundtjänst hos Earnshop, två timmar efter att jag köpt eurobonuspoäng. Jaja, en bra grund för nästa resa!

Jag instämmer med många andra att det inte riktigt funkar att vara oflexibel vid denna typ av bonusresor och jag tycker inte du ska avboka resan ännu. Det är ju ganska långt kvar till avresa. Låt det sjunka in hos din sambo. Visa resplanen, videos och argument hur Nice det är att resa i business/first. Alternativet kanske blir att resa i economy?

Så ta det lite launa och sitt lungt i båten. Lyssna in din sambos argument och hitta lösningar på dessa.

Jag instämmer med många andra att det inte riktigt funkar att vara oflexibel vid denna typ av bonusresor och jag tycker inte du ska avboka resan ännu. Det är ju ganska långt kvar till avresa. Låt det sjunka in hos din sambo. Visa resplanen, videos och argument hur Nice det är att resa i business/first. Alternativet kanske blir att resa i economy?

Så ta det lite launa och sitt lungt i båten. Lyssna in din sambos argument och hitta lösningar på dessa.

Tack för konstruktiva tips! De ska jag ta fasta på :)

Mycket nöjd med min bokning! Tills sambon droppade att det blir för lång tid borta - så nu behöver vi eventuellt ändra resan ARN-SJO så att vi åker 30/3 i stället. Bara att börja leta nya biljetter :eek:

Fick i alla fall in alla poäng som låg som kommande trots att åtta veckor inte gått tack vare snäll person i kundtjänst hos Earnshop, två timmar efter att jag köpt eurobonuspoäng. Jaja, en bra grund för nästa resa! :p

Förövrigt så finns det just nu platser ARN-LHR-YYZ-SJO den 31/3 om det behagar sambon bättre.

Toppen