Jeg sendte en email og beklagede mig over at det tog dem 2 dage om at fikse min kuffert(de fik den ikke med fra ARN -> CPH). Det skal ikke tage 2 dage når de misser den på en point to point flyvning. Da jeg prøvede at ringe til deres baggage service sad jeg i kø i 30 minutter og gik en plads frem i køen før jeg lagde på.
Jeg beklagede mig også over at internettet ikke virkede fra Split til CPH(Alle andres virkede men ikke mit, da deres system ikke kunne genkende min booking, hverken gennem min EB konto eller booking reference).
Jeg sad på Plus og er EBD.
Og så selvfølgelig den klassiske. Har indenfor den sidste uge haft 2 flyvninger uden prio boarding(i OSL og Kbh).
Jeg fik lige præcis 0 point i kompensation.

Hvor fanden skal jeg sende min klage til? De nævner ikke engang de andre ting jeg beklagede mig over i deres svar.
Lorte selskab.
Dear Mr. X
Thank you for your feedback.
I would like to apologize for the long waiting time you encountered when calling SAS and I understand your frustration. We understand your time is valuable and we do not want our travelers to waste their time on the telephone.
Recently, we have received an unusually high number of calls and, as a result, customers are experiencing an unacceptable waiting time. We are constantly working to improve and refine the service so that you receive a fast and efficient service. We are sorry we did not meet your expectations on this occasion.
We at SAS has a strong focus on taking advantage of the views and suggestions that our travelers share with us. Therefore, we are very grateful to you for taking the time to contact to us with your views on our product.
Today we have forwarded your feedback to the departments concerned so that they can take part of what you have written and use this in their improvement.
Again, many thanks for your comments and I wish you a nice day!
I hope that you will continue to choose SAS for your travels.