Senaste nytt

När släpps SAS awardbiljetter?

Ok, tack! Kan man göra det själv på hemsidan eller ringer man "vanliga" SAS kundservice? Utgår från att det blir 60.000p då till USA t.ex. t/r i business med Flypremium, istället för 36+36=72.000p för två enkla.
Nej du måste ringa in, och du kommer åka på 150 kr i ändringsavgift per passagerare. Sas vanliga kundservice fixar. Om du möts av någon tratthatt som inte vill hjälpa till så lägg på och ring upp igen.
60 000 poäng för en tur och retur i biz ja, om du har högsta nivån på flypremium.

Vänner.

Jag hittar INGA awardseats österut i plus eller business mellan 4 och 19 februari. . Just till Kina känns det mycket ovanligt. Är det möjligen en blackoutperiod från SAS, eller kan det verkligen vara fullbokat?

Vänner.

Jag hittar INGA awardseats österut i plus eller business mellan 4 och 19 februari. . Just till Kina känns det mycket ovanligt. Är det möjligen en blackoutperiod från SAS, eller kan det verkligen vara fullbokat?
Edit: Trodde det gälde över påsk.

Finns 19/2 till PEK.

Tokyo måste du boka 330 dagar innan, först enkel dit och sedan 330 dagar före hemresan så lägger du till den, du måste ringa in till SAS för att lägga till hemresan. Det släpps dock ofta en del platser i Okt Nov för resa i Januari-Februari året efter, åtminstone senaste åren har det varit så.

Just nu finns det bara dessa platser.

CPH-NRT
1 business seats on 1 flights
2018-12-13: 1

NRT-CPH
6 business seats on 4 flights
2018-07-03: 2
2018-12-01: 1
2019-01-15: 2
2019-03-31: 1

Är nytt för mig att boka award resor, men ska till Tokyo i April 2019, och skulle vilja boka business.. Jag ser inga biljetter alls på sas hemsida under denna period (verkar som inget släppts ännu)..

Hur har du fått denna info ovan, och kan jag redan nu boka denna resa även om det är tomt på hemsidan.. genom att ringa in? Ringer man kundservice då bara?

Är nytt för mig att boka award resor, men ska till Tokyo i April 2019, och skulle vilja boka business.. Jag ser inga biljetter alls på sas hemsida under denna period (verkar som inget släppts ännu)..

Hur har du fått denna info ovan, och kan jag redan nu boka denna resa även om det är tomt på hemsidan.. genom att ringa in? Ringer man kundservice då bara?

Jo de har släppts men gått åt. SAS släpper 330 dagar framåt förutom under sommar, jul o påsk.

På länken nedan kan du se vad som finns just nu att boka, 330-släppet ligger i slutet av Juni nu (idag+330d) så snart är de inne i sommar-icke-släppet som brukar vara till 15 Aug.

SAS business award availability - Travelhacks

Toppen