Den visar Star Alliance awards.Visar den vad som är bokningsbart med Eurobonus eller kan platserna vara låsta till ANA rewards?
Den visar Star Alliance awards.Visar den vad som är bokningsbart med Eurobonus eller kan platserna vara låsta till ANA rewards?
Samma som Expertflyer då? D v s det är inte säkert att det är bokningsbar med Eurobonus?Den visar Star Alliance awards.
Korrekt. Det finns inga garantier att de är bokningsbara med Eurobonus.Samma som Expertflyer då? D v s det är inte säkert att det är bokningsbar med Eurobonus?
Jag har en bokning på vad jag tror är det längsta ANA flyget i första klass.
Washington DC - Tokyo Narita . Flygtid 14 timmar 20 minuter.
Det ser jag fram emot![]()
I checked and for Lifemiles only one seat was available. It is possible that another seat could have opened up if I completed the booking, but in one booking I could not see more than one seat.I wonder, did anyone really check if they were available besides expressing opinions on the matter?
Jag kanske missar något men vad är PTS? Gissar att du inte syftar på Post- och telestyrelsen?!Du skriver 95k points. Enligt chart är det 210k PTS till sydostasien,är det något jag missar? Har aldrig bokat med 2-4-1 är det halva priset på PTS också?
Annars mycket trevligt reportage.