Senaste nytt

Platinum Sixt Card, matchas mot nästan allt

SASmackan

Medlem
Ville bara tacka forumet för tipset om matchning Diamond till Sixt Platinum.

Istället för en Toyota Rav4 rullade jag ut med en:

image.jpeg
 

FF#1

Medlem
Upptäckte just att jag har "återkvalat" till Sixt platinum på egen hand. Så att matcha mig var tydligen en bra affär för dem.
Har fått bra uppgraderingar på sistone, bokar i princip alltid det billigaste, oftast är det A1 på Arlanda ( låter bli Smart 2 sits om det finns).
Senaste bilarna:

A1=> Cooper Clubman S 4x4
A1=> BMW X3
Mini cooper=> BMW X1
A1=> BMW 320 X drive
A1=>BMW X1
 

bnr

Medlem
Precis matchat och fått ett kortnummer, men hur loggar jag in?
Skapar man en ny profil och knyter kortet till den profilen eller vad jag gör jag med kortnumret?

Edit: Löste sig. Försökte skapa en profil, då visste Sixt att jag redan ansökt via matchningslänken och kortnumret visades i vyn när man skapade ny profil.
 
Last edited:

Spenlol

Medlem
Är redan medlem i Sixt men skulle ändå vilja matcha, på länken verkar det som man ansöker om nytt kort dock?
Finns det någon mailadress man kan maila istället om man redan är medlem för att få Platinum?
MVH,
Johan
Jag vet att det här är en gammal post.
Men lyckades du matcha tillslut och isf hur? :)
 

ippii

Ny medlem
Någon som vet hur SIXT Platinum med "double upgrade" i USA (LAX) funkar?
Jag har bokat en vecka i kategorin XFAR (Mercedes GLS or similar). Kan man räkna med att bli uppgraderad då och i så fall till vad? Vad är era erfarenheter?
 
Någon som vet hur SIXT Platinum med "double upgrade" i USA (LAX) funkar?
Jag har bokat en vecka i kategorin XFAR (Mercedes GLS or similar). Kan man räkna med att bli uppgraderad då och i så fall till vad? Vad är era erfarenheter?

Dom bilarna som jag sett där som är nivå högre, i samma storlek, en XFAR är Range Rovers och G-wagon (Den är nog mindre i storlek men gissar att många skulle se det som en rätt cool uppgradering )

Jag har inte den statusen så har ingen erfarenhet av SIXTs uppgradering men om du blir uppgraderad så skulle jag nog räkna med någon av dom bilarna.
 

freppa87

Medlem
Dom bilarna som jag sett där som är nivå högre, i samma storlek, en XFAR är Range Rovers och G-wagon (Den är nog mindre i storlek men gissar att många skulle se det som en rätt cool uppgradering )

Jag har inte den statusen så har ingen erfarenhet av SIXTs uppgradering men om du blir uppgraderad så skulle jag nog räkna med någon av dom bilarna.
Min erfarenhet är att XFAR är högsta klass redan och uppgraderas inte (två hyror i Florida). Dom klasser du nämner är specialbilar och uppgraderas inte till.
 
Toppen