Senaste nytt

Platinum Sixt Card, matchas mot nästan allt

karho

Medlem
EBG gav Sixt Plat som förmån (dvs det var inte en statusmatch) tidigare. Det försvann i samband med att EBD introducerades.
Aha, bra förtydligande. Då hade jag kunnat få det direkt via SAS med andra ord, eftersom jag var EBG innan EBD fanns. Men nu för tiden måste man alltså matcha som EBG.
 

karho

Medlem
Är du helt säker på det? Enligt den norska sidan i inlägg #1 går det att välja EBG/EBD som val att matchas ifrån, till Platinum.

Ja precis, matchning är fortfarande möjligt för EBG men då måste man match via sixt. Tidigare kunde man få det via SAS, det var alltså en utskriven förmån som EBG hos SAS. Två olika saker, även om resultatet blir samma.
 

Elberto

Medlem
Tack!
Matchade precis med mitt Hertz President Circle. Fick posistivt besked 24h senare.
Imorgon ska vi se vilken bil det blir på VIE. Bokade Mini Cabriolet.
 

fcx

Medlem
Gällande Sixt är det värt att notera att fri uppgradering bara gäller i 12 månader om man statusmatchar eller motsvarande, och min erfarenhet är att uppgraderingarna verkligen slutar att komma...
 

Elberto

Medlem
Tack!
Matchade precis med mitt Hertz President Circle. Fick posistivt besked 24h senare.
Imorgon ska vi se vilken bil det blir på VIE. Bokade Mini Cabriolet.

Det blev den här

ImageUploadedByTapatalk1441738039.722647.jpg


Tack, Sixt!!
 

FFlash

Medlem
tack erc

Nu är även jag Sixt plat. Fick aldrig bekräftelse, försökte logga in idag men gick inte förrän jag skapade ny credentials och där var det.
Nu är det bara hoppas att få köra nån bra bil nästa gång, jag har ju hyrt bil så få gånger och alltid budget dvs Lada / Skoda Fabia ;) Blir det bra kanske man börjar hyra bil och köra inrikes istället för flyg?:D
 
Toppen