Eftersom SAS website är som den är så är jag lat och frågar här istället; vad är reglerna för SAS vad gäller OJ/Stopover vid Award Redemption? När man tidigare varit okunnig (dvs innnan man upptäckte flyertalk) så har man ju inte nyttjat såna "osynliga" möjligheter fullt ut.
Tanken är att vi ska lägga upp lite guider/lathunder på sidan kring dessa saker. Hur man bokar bonusbiljetter, vad som gäller, vad man får göra/inte göra, etc...Eftersom SAS website är som den är så är jag lat och frågar här istället; vad är reglerna för SAS vad gäller OJ/Stopover vid Award Redemption? När man tidigare varit okunnig (dvs innnan man upptäckte flyertalk) så har man ju inte nyttjat såna "osynliga" möjligheter fullt ut.
Helt makalös ide AHO! Skacka om värde för poängen!![]()
Haha! Vilken rykte man skapat sig då...Nu har jag sått idén. Jag förväntar mig en bra trip report av dig.![]()
AHOs 8-pinnars i Asien har definitivt fått mig att tänka till lite om vinterns stora resa (skulle dock behöva utgångspunkt från BKK el SIN). för 45k så är ju detta onekligen en lockande Award.
Jag rekommenderar att ha en bra reseförsäkring om du checkar in bagaget.Vet inte om jag skulle våga göra detta med incheckat baggage dock. ;-)
Tanken är att vi ska lägga upp lite guider/lathunder på sidan kring dessa saker. Hur man bokar bonusbiljetter, vad som gäller, vad man får göra/inte göra, etc...
Det här är frågor som många har.