Senaste nytt

SAS Webshopping

Kolla priserna också, de är oftast inte billigast så det kan bli billigare att köpa motsvarande mängd extrapoäng från SAS för 20 öre styck istället för att handla på Samsungs hemsida.

Bra tips! I mitt fall är det en TV med samma pris överallt, men har bevakning på Prisjakt inför köpet i för säkerhets skull. 30.000:- + Amex blir (x0,45) över 13.000 extra-poäng, och fin spend-skjuts.

4 Maj "claimade" jag uteblivna poäng från inkClub under dubbelkampanjen.
Idag fick jag svar att de ska validera med inkClub och att det kan ta upp till 8 veckor. #skyndalångsamt

Såg idag att Park Inn inte finns kvar. Via den sidan kunde man ju även boka övriga Radisson hotell och få lite extra Eurobonus poäng. Förmodligen togs det bort 1 juni, för i slutet på maj fanns Park Inn kvar. Frågan är då om man får poäng för redan gjorda bokningar via sidan.

Såg idag att Park Inn inte finns kvar. Via den sidan kunde man ju även boka övriga Radisson hotell och få lite extra Eurobonus poäng. Förmodligen togs det bort 1 juni, för i slutet på maj fanns Park Inn kvar. Frågan är då om man får poäng för redan gjorda bokningar via sidan.
Gjorde en bokning tidigare idag, det ser ut att funka som vanligt.
Park Inn by Radisson | SAS

Har du fått poäng för den? Jag körde den för någon månad sedan och fick inget reggat som kommande poäng.
Yes. De kom som kommande direkt, samma för sambon. Sedan blev de överförda idag men det var nog bara för jag klagat två gånger på att jag haft massa poäng i kommande i över 12v så idag fick jag 15mail då de kört in alla inkommande oavsett datum. Enda strul var DI som jag tidigare i veckan fick att de skulle verifiera.

Snabbt gick det också.

2 maj, 2018 klockan 17:05
Vi har registrerat ditt köp hos Nextory och dina SAS EuroBonus Extrapoäng kommer att betalas ut snarast möjligt.
Jag försökte registrera mig men får bara upp "Denna kampanjkoden är inte giltig". Den förifyllda koden är Eurobonus. Vilken kampanjkod hade du?
nextory.PNG

Toppen