Jag är mer en optimerande typ. Och jag anser inte att det är optimalt att köa för att få en liten elektronikpryl en vecka före alla andra. Jag har bättre saker att göra med min tid.
Tja, du kan ju få en mer "intressant" köupplevelse utanför webhallen 25/9 - då nästa expansion till World of Warcraft släpps.![]()
Haha, World of Warcraft.. den var rolig den.
Har och kommer aldrig spela ett spel som innehåller drakar, demoner och annat overkligt rent ut sagt skit.
Är väl bara 150kg:s soffpotatisar som spelar sådant och lever på hemleverans pizza varje dag
Du verkar ju vara en WOW spelare.. har koll på när expansioner släpps osv.. hahaha
Jag är inte i närheten av 150kg och beställer inte pizza mer än någon gång i månaden....
Men det är faktiskt en upplevelse att se hardcore fans som köar till WoW-släpp. Nattälvor kan vara riktigt trevliga att titta på....
Dessutom så vill jag påpeka att MMORPGer är otroligt sociala. Min fru tyckte jag var konstig som satt och spelade i över 8h per dag när jag spelade som mest (inte mycket sömn då, när man samtidigt jobbar heltid) tills dess att hon insåg att alla mina polare också spelade...
Ja, för vi som hänger här är ju inte det minsta nördiga...Kanske lite extrem i fördomarna.. ; )
Står dock fast vid att de flesta jag sett spela WOW är lite asociala, överviktiga och allmänt nördiga.
Jag har dock aldrig varit intresserad av sådana spel, kommer aldrig vara heller.
Är mer den sportiga typen, det är väl nördigt på ett annat vis.![]()
Ja, för vi som hänger här är ju inte det minsta nördiga...
Haha, World of Warcraft.. den var rolig den.
Har och kommer aldrig spela ett spel som innehåller drakar, demoner och annat overkligt rent ut sagt skit.
Är väl bara 150kg:s soffpotatisar som spelar sådant och lever på hemleverans pizza varje dag
Du verkar ju vara en WOW spelare.. har koll på när expansioner släpps osv.. hahaha
Finns fler som spelar WoW utan att vara nördar. Jag är sport, teknik och flygfreak, men gillar även WoW trots att jag fyller femtio år nästa år. Tror nog du får öppna ditt sinne lite ;-)