Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

Poängen inne för helgen 13-15 april. Verkar som att de från gått processen där poängen kommer in på fredagen 5 dagar efter avslutad hyra, och numera kan man räkna med att de kommer på måndagen, 8 dagar efter avslutad hyra.
Ja verkar vara sen några veckor tillbaka att poängen kommer på måndagen. Blev kanske lite mycket att göra innan helgen :D

10 000 friska poäng till mig också. Skönt att de trillat in på kontot hyfsat snabbt från alla hyror hittills i år (ta i trä!). Min förhöjda beredskap för att kräva poäng i efterhand har inte behövts än så länge. Får hoppas det fortsätter så..

Det var under påskhelgen som det uppstod "glapp i systemet" och poängöverföringen flyttades från fredagen i veckan efter hyran till måndagen två veckor efter hyran. Lämnar man tillbaka bilen på söndag nu i vecka ett, kommer poängen in på Eurobonuskontot under måndagen vecka tre.

Återrapportering:

Jag hade en bokning som jag inte tänkte utnyttja, men istället för att boka av så bokade jag om. Jag ändrade datum, station, land, hyreslängd och kategori. Ändå fick jag 10000 poäng!
Var ändrar man bokning? Hittar ingenstans.

Återrapportering:

Jag hade en bokning som jag inte tänkte utnyttja, men istället för att boka av så bokade jag om. Jag ändrade datum, station, land, hyreslängd och kategori. Ändå fick jag 10000 poäng!
Alltså verkar det vara när bokningsnumret skapades som är det viktiga :)

Jag behöver en hyrbil till imorgon, fick bläddra bland mina befintliga bokningar och se vilken som var minst trolig att jag faktiskt skulle utnyttja, och sen boka om den.

Om kampanjen återkommer ska jag boka upp lite fler slaskbokningar...

Ja, jag har dumt nog cancellerat tre bokningar som jag inte kunde hämta upp, borde bara bokat om dem till något framtida datum.
Man får väl dock inte samma pris vid ombokning, utan det räknas om beroende på aktuellt dagspris ?

Toppen