Jag fick nåt liknande för några veckor sedan. Efter ett par timmar så gick det igen, så i mitt fall var det nog bara nån tillfällig bug i systemet. Så ge det några timmar och prova igen.Jag försöker lägga bud på en resa om några dagar, dockfår jag felmeddelande som säger:
Unfortunately, you are not eligible for an upgrade with this booking. Please try again with your next booking.
Går det inte att lägga bud på alla resor?
Jag hade samma problem på en bokning med både sas- och united flygningar i samma. Supporten sa att det var ett känt problem och bad mig försöka senare, funkade nästa dag.Jag fick nåt liknande för några veckor sedan. Efter ett par timmar så gick det igen, så i mitt fall var det nog bara nån tillfällig bug i systemet. Så ge det några timmar och prova igen.
är det någon som har fått en lyckad uppgradering och fått mailet typ 47 timmar eller mindre från avgång ?
Du får poäng för den nya klassen, dock om du uppgraderar på flygplatsen så gäller inte det.Hur är det, om man upgraderar en Go med poäng.
Får man då en poängivande plus biljett eller behåller man ursprungs go poängen?
Jag tror jag har läst någonstans att om man inte får mailet om lyckad uppgradering 48 timmar innan så är det ett starkt tecken på att uppgraderingen inte har gått igenom, är det någon som har fått en lyckad uppgradering och fått mailet typ 47 timmar eller mindre från avgång ?