En praktisk fråga när det gäller kundtjänst i Tallinn.
Jag har idag en bokning för EB poäng + 2-4-1 voucher. Den är från Kastrup till Perth med Thai i första klass (FRA-BKK, övriga ben i C).
Nu funderar jag på att boka om, hur funkar det? Om jag ringer och avbokar, kan jag då genast dvs i samma samtal boka ny resa för samma poäng och voucher som frigörs i och med min avbokning? Både poäng och voucher är fortfarande giltiga. Kostnaden är fortfarande 150:- för ombokning?
Jag har förstått att det bokas om rätt flitigt så frågan har säkert ställts tidigare men jag har inte lyckats hitta det här på forumet.
Det är för övrigt två anledningar till att jag funderar på att boka om, dels att Thai verkar byta plan emellanåt och jag vill inte riskera att "betala" för min första First men ändå hamna i C, dels så blev jag sugen på Hawaii vilket känns som ett lite mer exotiskt resmål än Perth när man ändå ska flyga så långt. Till Hawaii skulle det i så fall bli Business, får vänta med min första First.