Senaste nytt

Singapore Airlines First Class nu bokningsbart med EuroBonus (2018-02-27)

Jag bad Tallin söka för 2 personer First i hela Augusti och September

CPH - SIN (fanns en hel del)
SIN - SYD (fanns inget, endast business)
CPH - SYD (fanns inget, endast First + Business)
 

JMG

Medlem
Ok, tack för svar! Förstår att inte är läge för data mining och självklart storartat av dem! Inte meningen att låta fullständigt hagalen men familjen vill inte resa uppsplittat. Ville därför kolla om någon ens hört om någon som lyckats få loss eller uppgradera till de återstående 2F-platserna, dvs. alla 4F-platserna, som awards på CPH-SIN ToR om nu dessa förblev obokade.

Vek mig för familjens önskemål så passar på SIN den här gången och bokade 4st BUS ToR CPH-IST-HKT istället.

PS! Om någon med större flexibilitet och mindre behov av att hålla handen och sjunga Kumbaya är sugen på en sommarsemester för 4pers i Singapore eller i Phuket 50flygmin bort så finns det:
21/6 CPH-SIN 2F+2BUS
9/7 SIN-CPH 2F+2BUS
 

ante888

Medlem
Om någon vill åka så har en fågel viskat till mig om följande datum om man vill ha två biljetter i First:

Ut (CPH-SIN):
September: 4, 15, 27, 28
Oktober: inga datum kvar (bokade själv en av de sista idag)
November: 13, 16, 23, 27, 29, 30
December 1

Retur (SIN-CPH):
September: 9, 23
Oktober: 3
November: 15, 22, 25, 27, 28, 29
December: 2, 5, 6

Som vanligt, ingen garanti och mycket kan hända till Tallinn öppnar. Men gör ett försök, och rapportera gärna om du fick till en bokning

Ringde nyss och knep två platser SIN-CPH den 17/9 i First. SAS sade även att det fanns 2 platser i First SIN-CPH den 24/9. Det verkar variera lite.
 
Last edited:

agehall

Medlem
Ringde nyss och knep två platser SIN-CPH den 17/9 i First. SAS sade även att det fanns 2 platser i First SIN-CPH den 24/9. Det verkar variera lite.
Ja, tillgång (i alla bokningsklasser, revenue såväl som award) kan justeras närsomhelst. Därför är det inte jätterelevant att titta på siffror som inte är väldigt färska.
 

Glenn E

Medlem
Bokat Singapore till Köpenhamn i första klass nu.
I början av april går resan.
Det ska bli kul att se om jag tycker att Singapore Airlines är bättre än ANA / CX / JP i första klass.:)
Lyxproblem:)
 
Toppen