TrickyRick
Medlem
Jag har betalat räkningar för mer än detta så verkar vara lite godtyckligt.Det blir alltså som ett kontantuttag att betala räkning via Billhop?
Tack för den infon!
Jag har betalat räkningar för mer än detta så verkar vara lite godtyckligt.Det blir alltså som ett kontantuttag att betala räkning via Billhop?
Tack för den infon!
Det är inte alls godtyckligt. Betalningar via Betalo/Billhop räknas som helt vanliga köp, förutom för SEBs kort där SAS Eurobonus Mastercard ingår, där SEB applicerar kontantuttagsgränser på betalningarna.Jag har betalat räkningar för mer än detta så verkar vara lite godtyckligt.
Jag fick iofs ingen avgift på mitt SAS premium mastercard, vilket också är SEB kort.Det är inte alls godtyckligt. Betalningar via Betalo/Billhop räknas som helt vanliga köp, förutom för SEBs kort där SAS Eurobonus Mastercard ingår, där SEB applicerar kontantuttagsgränser på betalningarna.
Det var jag som rörde till det inser jag efter att ha läst följande tråd lite noggrannare:Jag fick iofs ingen avgift på mitt SAS premium mastercard, vilket också är SEB kort.
Det är inte alls godtyckligt. Betalningar via Betalo/Billhop räknas som helt vanliga köp, förutom för SEBs kort där SAS Eurobonus Mastercard ingår, där SEB applicerar kontantuttagsgränser på betalningarna.
Mest troligt inte, det låter lite shady.Kan en kompis använda ett av mina kreditkort för att betala en av sina räkningar på sitt eget billhopkonto?
Troligtvis inte.Kan en kompis använda ett av mina kreditkort för att betala en av sina räkningar på sitt eget billhopkonto?