Så om jag får den i feb. Eller nåt hejdå ebg? Eller ?
Canadien skrev:Helt säkert inte, varierar en delKlicka för att utvidga...
Canadien skrev:Helt säkert inte, varierar en delKlicka för att utvidga...
Skulle kunna ske ja. Du får väl kontakta dem framåt Januari 2019 ifall de inte kommit.bayindirb skrev:Så om jag får den i feb. Eller nåt hejdå ebg? Eller ?Klicka för att utvidga...
Konstigt hur olika det kan vara person till person, mina kommer nästan exakt samma datum:Canadien skrev:Helt säkert inte, varierar en delKlicka för att utvidga...
Sen skall man ha i åtanke att aldrig lita på kundtjänst.bayindirb skrev:Jag har mailat de och frågat, hennes svar var,Hej Bekir,Tack för ditt mail och vi ber om ursäkt för sent svar! De 20 000 statusgrundande poängen kommer in under samma månad varje år och det är den månaden ditt konto sattes upp hos oss.Svar på massor av olika frågor hittar du påwww.americanexpress.se/vanligafragor.Jag önskar dig en trevlig dag!Med vänlig hälsning,i året min kommit 18 Jan. Så blir samma nästa år !Klicka för att utvidga...
bayindirb skrev:i året min kommit 18 Jan. Så blir samma nästa år !Klicka för att utvidga...
Hubert skrev:Jag funderar på att byta mitt premium till ett elite för statuspoängens skull. Någon som har erfarenhet av att det går att förhandla med Amex kring årsavg osv?Enligt tråden bör jag ha lite framförhållning för att säkerställa att poängen kommer in innan intjäningsperioden går ut?Kan man bli värvad till ett elite om man har ett premium?Klicka för att utvidga...
Impendill skrev:Ja det går fint att bli värvad.Årsavgiften kan man inte göra något med på Elite-kortet är min erfarenhet numeraKlicka för att utvidga...
Om du läser på lite kommer du att inse att reglerna inte alltid efterlevs på den punkten.intressenten skrev:Man får väl inte en värvningsbonus om man redan har ett av de andra korten? premium till elite är ju i samma "familj".Klicka för att utvidga...
Jag värvade en kompis för en månad sedan till Elite. Han hade Premium innan och det fungerade hur bra som helst.intressenten skrev:Man får väl inte en värvningsbonus om man redan har ett av de andra korten? premium till elite är ju i samma "familj".Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Om du läser på lite kommer du att inse att reglerna inte alltid efterlevs på den punkten.Klicka för att utvidga...
Capa skrev:Hjälpte en vän att ansöka om Amex Elite. Detta gjordes den 21/10 och kortet kom ca en vecka senare. De 20.000 statusgrundande poängen behövs för att bumpa till EBG och brytdatum för Eurobonusår är 30/11. Det har gått tre veckor drygt och inga statuspoäng än. Det är två veckor kvar till brytpunkt. Ska man sitta still i båten och vänta eller kontakta Amex? Är det lönt? Hur långt efter ansökan borde/brukar poängen trilla in?Klicka för att utvidga...