Det kanske inte behövs. Folk köper ju dem ändå, oavsett om de får några extrapoäng eller ej.Är det inte märkligt att Eurobonusshoppen saknar ett samarbete med BOSE, givet målgruppen?
Får ett konstigt fel när jag försöker "retro claima" ett köp på webhallen från 2017-09-16.
Laddar upp fakturan i 1a steget, i andra steget när jag skriver in order nr + belopp dyker denna härliga ruta upp:
Visa bifogad bild 72720
Jag har mailat kundservice för några dagar sedan men inte fått något svar. Någon här som fått samma fel?
Hur länge har man på sig att efterregistrera?
Jag har flera transaktioner under "poäng på väg till dig" där den äldsta är ifrån juli...
Får ett konstigt fel när jag försöker "retro claima" ett köp på webhallen från 2017-09-16.
Laddar upp fakturan i 1a steget, i andra steget när jag skriver in order nr + belopp dyker denna härliga ruta upp:
Visa bifogad bild 72720
Jag har mailat kundservice för några dagar sedan men inte fått något svar. Någon här som fått samma fel?
Jag har fått samma fel, mailat supporten och inte heller fått något svar.
ok tack för svaret, jag hade en 3000 poäng på väg som inte kommit och vissa var väldigt gamla.Jag efterregistrerar endast köp som inte finns på listan ”påväg”. Om dom finns på listan, men tar för lång tid (över 8 veckor), så mailar jag dom genom kontaktformuläret på sidan och då tar det kring 1 dag innan allt är överfört.
![]()
ok tack för svaret, jag hade en 3000 poäng på väg som inte kommit och vissa var väldigt gamla.
(i ärlighetens namn visste jag inte ens att funktionen om "på väg till dig") fanns förrän för ca 3 veckor sedan.
Har alltid undrat hur man ska ha kunnat hålla koll på alla olika saker men det är klart att den listan är bra för just det.
Då mailar jag och påpekar jag har massa på väg som inte kommit in och sedan efter reggar det som inte kommit in i listan på 8v då eller?
Eller hur jobbar du med 8v grejen? Poäng inte kommit in på SAS kontot, eller inte kommit in i "på väg"?