Välkommen in i klubbenÄven jag har nyss blivit medlem i denna diamantfamiljså passer på att tacka BC för alla goda råd och inspiration.
Vad är det som gäller med fri mat/snack? Jag åkte hem från Island idag och Reykjavik-Oslo fick jag allt jag ville ha utan att betala och Oslo-stockholm fick jag betala för chips? Någon som vet? Ha en trevlig kväll!
Vad är det som gäller med fri mat/snack? Jag åkte hem från Island idag och Reykjavik-Oslo fick jag allt jag ville ha utan att betala och Oslo-stockholm fick jag betala för chips? Någon som vet? Ha en trevlig kväll!
Eller ta långa vägen! Du kan ju komma till Oslo med bara ett byte från Stockholm eller Köpenhamn - bara att förlägga bytet till Newark..Ångesten över att man kanske inte fixar Diamond det här året. Nu måste jag försöka planera in jobbet och resa onödigt mycket.
Så länge jag reste till Korea så var det inga problem, men nu blir det Norge mest troligt.
Då får man satsa på kvantitet.
Eller ta långa vägen! Du kan ju komma till Oslo med bara ett byte från Stockholm eller Köpenhamn - bara att förlägga bytet till Newark..
På närmare hand borde det väl att få in en connection i London på den då? Där finns väl direkt till StavangerJag reser till Stavanger och startar i Umeå, så normalt sett så är det inga problem.
Får jag till en veckopendling så behöver jag bara 15 veckor till Diamond, men veckopendling är inte helt populärt för firman när biljetterna ska betalas
Fast med Newark så skrapar man nog ihop en hel del poäng och sådant kan vara bra att ha.