Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

DanielKif

Medlem
Absolut, men de är ju galet strikta med illatt inte boka om utan fare difference över telefon eller via nätet. Jag skulle inte pröjsa för detta så länge jag vet att jag med näst intill 100 % säkerhet kommer med ändå. Jag hade ju den här sköna incidenten på Arlanda förra året.

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra! | Sida 305 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Fast det är skillnad på att boka om och boka om. De skulle aldrig boka om en Go till en annan dag.
Jag anser det är lite skillnad på att komma med ett tidigare flyg än att ha en flexibel biljett som man kan boka om till valfri dag.
 

Agö

Medlem
Fast det är skillnad på att boka om och boka om. De skulle aldrig boka om en Go till en annan dag.
Jag anser det är lite skillnad på att komma med ett tidigare flyg än att ha en flexibel biljett som man kan boka om till valfri dag.
Det går väl alldeles utmärkt att - mot avgift och ev mellanskillnad - boka om en SAS Go-biljett till annan dag? Fullt flexibel Plus kostar pengar...
 

NotRyan

Medlem
Det heter trots allt
SAS Eurobonus Diamond
inte
Wideroe Eurobonus Diamond ...
Nja, mot det kan faktiskt anföras att Eurobonus också är det bonusprogram som Wideröe använder.

Men för att återgå till frågan så gäller det i SAS Go när försäljning erbjuds, och produkten "SAS Go" finns ju per se bara hos SAS :)
 

mha321

Medlem
Absolut inte.
Det är inte ens gratis dricka i plus.
Precis, det är som gamla sas go. Kaffe ingår, men vatten får man betala för. (och biljetten är normalt betydligt dyrare än sas)

Men om man ska vara helt korrekt så heter höll biljetten inre Plus utan Flex. Vilket ju faktiskt tydligt visar vad man får för den.
 

bhen

Medlem
Första tur som EBD började bra här också eller nåja:
Fick mail om att jag med familj på 4 blev uppgraderade till plus på cph-iad bara för att några timmar senare få sms om att den var cancellerad. Blev ombokad via osl-ewr istället och fick fortfarande plus, så bra där sas!

Men resan blev ett leg längre svg-osl-ewr-iad-aus. Med fru och två småbarn (2 och 4år). Wish me luck.
 
Toppen