Överlag väldigt hög standard. Bättre än många flygbolagslounger och definitivt bättre än de flesta priority pass.Vilken standard har AmEx egna lounger? Är det något att ha, så att säga?
De enda jag har varit i är Pontus på Arlanda och Centurion på SFO.Vilken standard har AmEx egna lounger? Är det något att ha, så att säga?
Har endast besökt Centurionloungen i Hong Kong, den var väl ok - inget speciellt tycker jag. Föredrar då Swiss lounge i Zurich (gold) samt United och Air Canada på Heathrow som jag tycker är bättre. Centurion inte dålig, men absolut inget fantastiskt. Där är ovan nämnda bättre tycker jag.Vilken standard har AmEx egna lounger? Är det något att ha, så att säga?
Har fått information att Amex slutat med Companion card nu - man får betala fullpris för Sas Premium så ytterligare 1000/år
Tveksamt om jag kommer fortsätta med Platinum nu.
Vart fick du denna information ifrån? när jag pratade med Amex för 2 veckor sedan så sa dom inget om det utan tvärtom dom tycket att jag skulle ansöka om SAS/Amex kort då det ingår i mitt Platinum kort.