Senaste nytt

Diverse frågor kring Lufthansa First

Kollade precis en video på youtube med LH F på deras 747-8i. Noterade att jag tyckte skärmen såg väldigt liten ut? Eller att man sitter ganska långt ifrån den? Vad säger ni som testat? Är skärmen för liten och avståndet för långt?

Kollade precis en video på youtube med LH F på deras 747-8i. Noterade att jag tyckte skärmen såg väldigt liten ut? Eller att man sitter ganska långt ifrån den? Vad säger ni som testat? Är skärmen för liten och avståndet för långt?
När det var gamla First class på Boeing 747 (inte 747-8), var skärmen väldigt liten men nuförtiden är skärmen i First class tillräcklig stor.

Lufthansa First class: Bangkok-Kuala Lumpur-Bangkok | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Det finns bolag som har större. Men vi tyckte inte direkt att den var för liten.
Här är en bild som ev kan hjälpa till att bilda uppfattning.

20170804_193808.jpg

Bingo(?), Lufthansas app visar bussgate i Frankfurt. Har de koll på att jag flyger F och hämtar med bil i Frankfurt även om jag flyger -FRA-MUC-NYC?

När jag flög tvärtom, dvs USA-MUC-FRA- så fick vi inte åka med bilen i FRA utan fick snällt hoppa på bussen. Close, but no cigarr.

Jag trodde så länge man är i First loungen så fick man det. Har åkt ett par gånger med dem och till exempel åkt JNB-FRA-ARN och fått åka bilen från FRA loungen till planet till ARN

Toppen