Senaste nytt

750 poäng för 74 Skr med möjlighet till fler.

Någon som testat Storytel (ljudböcker)? Undrar om man får poäng även på att ladda ner enstaka böcker eller man måste starta ett abonemang? Kostar iof samma (49kr) första månaden sen kanske man kan säga upp det, men ändå lite meckigt. Annars är ju 49 kr för 600 poäng rätt bra...

Tror inte man får poäng per bok. Har haft två prenumerationer och fått 2x750 poäng utan problem :) tjänsten fungerar också klockrent, perfekt på resa!

Jag har gjort liknande som Eric Löfberg och beställt från lensway i 2 omgångar (fredags och måndags),
Använde mig dessutom av tricket att gå via prisjakt en sväng för att få gratis frakt och billigare!

Dock ser jag inga poäng - varken under gjorda transaktioner eller kommande..

Testade lensway igår, för att se hur många order man egentligen kan lägga. Gick in via prisjakt för bästa pris och noll frakt.

Beställde 11 separata orders med en behållare för linser i varje, á 25 kronor. Valde direktbetlaning via bank, och 11 x 25 kronor drogs.
Fick strax därefter 5 stycken orderbekräftelser per mail, inte 11.
Fick idag 2 stycken mail att de har skickat mina varor, inte 11.

Fortsättning följer...

Last edited:
Blir det verkligen poäng när man kör prisjakt tricket?

Om de krediterar till mitt SAS konto vet jag inte än, men de har åtminstone registrerat alla köp som jag har använt prisjakt-tricket i kommande överföringar.
Screenshot20120808_2.jpg

Uppdatering: Fick precis tre nya stycken mail med "Vi har skickat dina varor". Har nu alltså fått fem ordrar bekräftade och skickade av 11 lagda igårkväll. Det verkar kanske som att de har en spärr vid fler än fem lagda order per kund inom kort följd?

Blir det verkligen poäng när man kör prisjakt tricket?

Varför skulle det inte bli det? De kanske inte tycker om att behöva dela ut poäng för dessa köp, men jag ser inte att jag/vi som konsument gjort nånting som de kan åberopa för att det inte skulle bli poäng.

Last edited:

Missade ett "inte"

Vad de tycker eller inte är en sak, jag är intresserad av att veta om det fungerar rent tekniskt.

Min erfarenhet är att det funkar dåligt, dvs i många fall kommer inte poängen in utan att man tjatar/efterregistrerar - detta gäller överlag, oavsett butik. Iom att det tycks funka om man tjatar så är jag inte så orolig om mina poäng inte visas direkt. F.ö. har jag fått poäng för samtliga köp på lensway registrerade under "kommande överföringar".

Toppen