Senaste nytt

750 poäng för 74 Skr med möjlighet till fler.

Kan ju även tispa om Footway som har ett ganska bra erbjudande. 96 poäng / 100kr. Beställt ett par nya Crocs och försöker hitta behov av skor :p

:)

vad jag ville fråga var: det verkar inte finnas något tak för antalet beställningar man kan göra hos Lensway, till skillnad från InkClub? Att beställa 6 lådor linser i 6 olika beställningar torde fungera problemfritt?

Napapijri: Har haft samma fundering själv. Tänkte därför testa detta ett större antal beställningar från lensway, utspritt på några dagar. Återkommer med resultat.

Kan bekräfta att det fungerar på åtminstone fyra beställningar. Lensway alltså. Tre av de fyra beställningarna ligger förvisso i "kommande transaktioner", men jag har erfarenheter av tidigare beställningar med samma strategi.

ink club hade tidigare en spärr vid 50 beställningar men det var bara att ringa upp och undra "varför får inte jag köpa"... Självklart får man köpa saker hur många gånger som helst. Du kan ju ha en läggning som gör att du blir tillfredsställd om du köper ett linsfack eller linsvätska. Det vore ju diskriminering att hindra dig från att bli tillfredsställd.. Du kanske vill bli tillfredsställd ofta... Vem sätter gränsen på hur ofta är rätt??

Gjorde två beställningar på inkclub och en på lensway i förrgår och ser att poängen finns för överföring nu så det verkar fungera! Tipset på inkclub är att beställa från två butiker eftersom frakten blir gratis då, passade på att bunkra upp med lite batterier (som var väldigt billigt!) och bilvårdsprodukter.

Typiskt att jag beställde linsvätska i måndags, måste verkligen bli bättre på att kolla SAS shoppingportal innan jag handlar på nätet...
Men man kanske ska beställa lite mer linsvätska, det går ju ändå åt ;)

Någon som testat Storytel (ljudböcker)? Undrar om man får poäng även på att ladda ner enstaka böcker eller man måste starta ett abonemang? Kostar iof samma (49kr) första månaden sen kanske man kan säga upp det, men ändå lite meckigt. Annars är ju 49 kr för 600 poäng rätt bra...

Toppen