Senaste nytt

750 poäng för 74 Skr med möjlighet till fler.

Jag har just köpt lego och skrivare bläck. Jag ska uppdatera när jag har sett bonuspoäng anländer till kontot.

Gjorde köp på lensway i fredags, ser nu att poängen finns listade i shopping-portalen under kommande överföringar.

Tackar, linskopp beställd! Såg att det var 108 poäng per hundralapp på lekmer.se också, beställde utlovat Nintendo 3DS där på en gång...

Jag fick poäng för mitt första köp...

För det andra köpet blev det däremot inga poäng. De tyckte kanske (inte helt omotiverat) att jag inte var berättigad till några poäng för 29kr totalt:p

Jag fick poäng för mitt första köp...

För det andra köpet blev det däremot inga poäng. De tyckte kanske (inte helt omotiverat) att jag inte var berättigad till några poäng för 29kr totalt:p

Men du har ju gjort köpet enligt vllkoren! De har ju Lensway själva satt upp. Även om de inte går med vinst är ju köpeavtalet ömsesidigt. Röstar för en claim om 8 veckor! Mina 29 kr-ordrar har dock genererat poäng.

Last edited:
Men du har ju gjort köpet enligt vllkoren! De har ju Lensway själva satt upp. Även om de inte går med vinst är ju köpeavtalet ömsesidigt. Röstar för en claim om 8 veckor! Mina 29 kr-ordrar har dock genererat poäng.

Givetvis är det så, och jag kommer skicka ett mail om poängen inte publiceras som "kommande.." under morgondagen. Dock kommer jag nog inte dra igång någon process om det inte händer något.. Får nästan lite dåligt samvete när jag försöker anskaffa mig en massa poäng för sådana struntsummor :p

Givetvis är det så, och jag kommer skicka ett mail om poängen inte publiceras som "kommande.." under morgondagen. Dock kommer jag nog inte dra igång någon process om det inte händer något.. Får nästan lite dåligt samvete när jag försöker anskaffa mig en massa poäng för sådana struntsummor :p

SAS shoppingportal gör ingenting åt att det inte står med på kommande, man måste ändå vänta sina 60 dagar för att de ska dra igång en "teknisk undersökning" för att få reda på vad som hänt.

Har drabbat mig flera gånger vid helt "normala" köp av t ex smink och hårvård till mig, frun och barnen. "Lyko.se" verkar inte vilja ge bort poäng på ett fair sätt, men har flera gånger fått "rätt" efter den tekniska undersökningen. Fast då har jag fått vänta mina 60 dagar plus x antal månader som undersökningen pågått. Nästa gång väljer jag nog en annan leverantör...

Är det någon som gått igenom en "teknisk undersökning" men inte fått rätt? Jag har gått igenom ett antal men till slut alltid fått poängen.

Hmmm, lekmer verkar ju vara en nyttigt site. I synnerhet eftersom barnen, eller hur det nu var, vill ha en replika av Scandinavian Raceway i Anderstorp i julklapp:D

Toppen