Senaste nytt

SAS Airbus 320 NEO

Jag gillade neon tillen början men efter en timme fick jag lite ont i nedre ryggen. Försvann nästa dag sen. Kanske jag som är gammal!

Kanske att sätena är lite hårdare, dock inget jag märkt då jag bara åkt arn-cph-arn där jag föredrar NEO:n.

Jag gillade neon tillen början men efter en timme fick jag lite ont i nedre ryggen. Försvann nästa dag sen. Kanske jag som är gammal!

Kanske också börjar bli gammal men har upplevt samma sak, det är något med sätena som gör att ryggslutet tar stryk.

De har väl fört över en del NEO till SAS Irland (som jag flyger med 1 januari) bland annat
Inga maskiner är överförda till SAS Irland, som ju kommer att få fabriksnya vartefter de levereras.

De 12 som hittills kommit till "vanliga" SAS flyger som vanligt. 2 stycken med Köpenhamn som bas, övriga 10 på linjer till/från Stockholm.
Senaste veckorna har de börjat synas lite mer även på inrikes Sverige. Annars är de utspridda över hela linjenätet.

Har för mig att det redan från början nämndes 9 Neo maskiner totalt till Irland och Malaga baserna. Enligt planespotters.net så är de nya planen EI-SIA och EI-SIB och även kommande plan utrustade med 174 stolar så som alla de tidigare leveranserna.

• Gilla
Reactions: M.K
Toppen