Senaste nytt

Lufthansa Miles&More lanserar kreditkort i Sverige (MasterCard)

Någon som får poäng när ni gjort extra inbetalningar till kortet? Jag tecknade kortet första dagen och använt det flitigt. Dock har jag hittills bara fått en poängöverföring.
Poängen förs över en gång per månad, har inget att göra med när du gjort inbetalningen.

Jag drog min spend något över kreditgränsen i november, någon som testat om max-poängs-spärren fungerar?

Poängen förs över en gång per månad, har inget att göra med när du gjort inbetalningen.

Jag drog min spend något över kreditgränsen i november, någon som testat om max-poängs-spärren fungerar?

Samma här men gjort flera inbetalningar i November. (Har 100k i kredit) Ska bli kul att se!
Poängen från OKtober kom den 7/11 så vi får se om poängen kommer på Torsdag.

Detta är en helt fantastisk kampanj måste jag säga. Räknar med ca 350 000 poäng på lite drygt två månaders vanligt beteende + ett par stycken Betalo som jag kanske i normala fall inte hade gjort.

Samma här men gjort flera inbetalningar i November. (Har 100k i kredit) Ska bli kul att se!
Poängen från OKtober kom den 7/11 så vi får se om poängen kommer på Torsdag.

Detta är en helt fantastisk kampanj måste jag säga. Räknar med ca 350 000 poäng på lite drygt två månaders vanligt beteende + ett par stycken Betalo som jag kanske i normala fall inte hade gjort.
Du har nog räknat fel, med 100k i kredit kan du få max 100k miles per månad. Så om du maxat okt, nov, dec blir det 'bara' 300k.

Hmmm...även om jag gjort flera inbetalningar under månaden? I vilket fall, 300 000 eller 350 000 är nästan lika bra :)
Ja, max 100k per månad i poäng om du har 100k kredit, så om du kört 150k genom kortet i November så ger det ändå bara 100k plus kanske 12k5 för de överskjutande 50ksek (25 miles/100:)

Nu kan de givetvis göra fel och ge dig 100/100 på allt om du har tur men avtalstexten var ganska tydlig på detta.

Toppen