Hur kommer ni andra göra efter 31/12 när kampanjen är slut? Själv tänker jag sänka limiten och bara betala typ Netflix / Spotify varje månad med det för att miles inte ska gå ut. Primära samlandet av poäng kommer gå till EuroBonus med SAS Amex / SAS MC.
Tror det är väldigt individuellt, de som har Miles & More som huvudprogram lär behålla kortet utan tvekan. Sen finns det nog en hel del som med tanke på att detta kort är riktigt bra och tillsammans med deras nuvarande resmönster så blir det logiskt att gå över till Miles & More.Hur kommer ni andra göra efter 31/12 när kampanjen är slut? Själv tänker jag sänka limiten och bara betala typ Netflix / Spotify varje månad med det för att miles inte ska gå ut. Primära samlandet av poäng kommer gå till EuroBonus med SAS Amex / SAS MC.
Kommer göra exakt likadant.
Hur kommer ni andra göra efter 31/12 när kampanjen är slut? Själv tänker jag sänka limiten och bara betala typ Netflix / Spotify varje månad med det för att miles inte ska gå ut. Primära samlandet av poäng kommer gå till EuroBonus med SAS Amex / SAS MC.
+1 kommer switcha över till amex
Tror det är väldigt individuellt, de som har Miles & More som huvudprogram lär behålla kortet utan tvekan. Sen finns det nog en hel del som med tanke på att detta kort är riktigt bra och tillsammans med deras nuvarande resmönster så blir det logiskt att gå över till Miles & More.
Amex 2-4-1 voucher är dock fortfarande ett riktigt trumfkort för SAS och Amex för tillfället, så många kommer nog använda kortet betydligt mer sparsamt framöver om man inte fokuserar på Miles & More.