Senaste nytt

Gratis Fredag eller 10.000 poäng, ny kampanj

Blev London x2 och Stockholm x1 på mina 3 vouchers.
8000 sek hade nätterna kostat ungefär så det får jag vara nöjd med =)
Tre nya hotell för mig också så ska bli roligt!

Aldrig bott på Strand bland annat där denna natt ska spenderas.... Hammarby Sjöstad har jag inte heller testat :)
Var några år sedan sist jag bodde på Strand. Tyckte rummen var slitna och mest pga det valt och inte bo där igen, hoppas för din skull att dem renoverat nu!
Sjöstan har jag bott uppemot 50 nätter totalt på och alltid fått ett VÄLDIGT bra bemötande på. Tyvärr så är 90% av den gamla personalen borta nu dock.

Var några år sedan sist jag bodde på Strand. Tyckte rummen var slitna och mest pga det valt och inte bo där igen, hoppas för din skull att dem renoverat nu!
Sjöstan har jag bott uppemot 50 nätter totalt på och alltid fått ett VÄLDIGT bra bemötande på. Tyvärr så är 90% av den gamla personalen borta nu dock.
De renoverar Strand just nu. Restaurangen och receptionen är klara liksom vissa våningsplan. Gäller att ha lite tur med rumstilldelningen med andra ord.

Har nu använt mina e-cert. På Radisson Blu Plaza, Oslo och Radisson Blu Resort, Trysil. Riktigt bra värde då nätterna hade kostat omkring 2000 styck. Blev sedan, som vanligt, generöst uppgraderad. Så - nog borde man vara helnöjd!

Men - att vistelserna kom att bli helt Ineligible var ett överraskning. Ingen stay. Ingen night. Och inga poäng på spend... För en gång skull är det till och med tydligt i "My Statement".

Gissar att ni andra fått samma resultat.

Försöker hitta några villkor det där framkommer. Helt utan framgång...

Inel.png

Och Club Carlson har bekräftat att vistelser betalda med e-cert är non eligible. Då vet man det. Och årets Concierge-mål är kört.

Precis kört min andra voucher nu. Båda vistelserna har rockat lös på ca 1.900-2.200 kr/natt. Inga stays etc. Men det var vad jag hade räknat med.
Bra att kvalet för nästa år redan är klart...

Toppen