Senaste nytt

Gratis Fredag eller 10.000 poäng, ny kampanj

Homer

Medlem
För varannan vistelse får du antingen gratis fredagsbokning eller 10 000 Gold Points i bonus.

Free Fridays with Club Carlson

By participating in the “Stay 2, Earn a Free Friday Night or 10K Points” offer, you may only select one of the following offers (either the “Free Friday Night” promotion or the “10K Points” promotion) during the Promotion Period in accordance with these terms and conditions.

between July 1, 2017 and September 30, 2017 (“Promotion Period”). Both the check-in and checkout dates of the Eligible Stay must take place within the Promotion Period.

Friday E-Cert earnings for the entire Promotion (Free Fridays) will be capped at three awards per member – three Friday E-Certs. Stays or nights paid for by using Points or Points + Cash are not eligible for this Promotion.

Friday E-Certs are valid for reservations on a single Friday night at any Quorvus Collection, Radisson Blu®, Radisson RED, Radisson®, Park Plaza®, Park Inn® by Radisson and Country Inns & Suites By CarlsonSM hotels worldwide for stays between October 6, 2017 and January 26, 2018

Friday E-Certs will be awarded three times throughout the Promotion, 1) by Aug. 15 for E-Certs earned in July, 2) by Sep. 15 for E-Certs earned in August and 3) by Oct 15 for E-Certs earned in September. You will be notified you have a Friday E-Cert via email and awarded Friday E-Certs will be visible under ‘My Account’ when you are logged in on clubcarlson.com.
 

Homer

Medlem
Vad vi inte vet är hur lätt det är att använda gratisnätterna, dvs. hur tillgången är.
Något säger mig att man inte ska hoppas på gratisnätter på Radisson i centrala Paris och London....
 

jerixon

Medlem
Det är ju det här som är lite oroväckande.
Hade det varit så att man kan boka så länge det finns ett standardrum tillgängligt så hade det ju varit mycket bra value.
Då hade jag lätt valt Fredag natt då jag utan tvekan när 3 stycken på en månad....
30.000 Poäng får man inte så mycket för i storstäder, men kan man ej nyttja frinatten tar jag hellre poängen :p

Vad vi inte vet är hur lätt det är att använda gratisnätterna, dvs. hur tillgången är.
Något säger mig att man inte ska hoppas på gratisnätter på Radisson i centrala Paris och London....
 

Brandten

Medlem
Perfekt, ska precis boka två nätter i Helsingfors 8-9-10/7. Valde en gratis fredagsnatt.

Fråga 1 (via appen):
Jag kan 1) betala 1100kr/natt cash, eller 2) 30000 poäng/natt eller 3) 10000 poäng + 500kr/natt. Är alla tre alternativen användbara mot kampanjen eller är det bara alternativ 1 som räknas?

Fråga 2 (via Hotels.com)
Kan jag boka här och ange mitt CCG-nummer vid incheck och därmed vara närmare målet? Eller måste det bokas via appen/sidan?

Såg inga villkor här på registreringen:

upload_2017-6-29_0-22-0.png
 

fcx

Medlem
Perfekt, ska precis boka två nätter i Helsingfors 8-9-10/7. Valde en gratis fredagsnatt.

Fråga 1 (via appen):
Jag kan 1) betala 1100kr/natt cash, eller 2) 30000 poäng/natt eller 3) 10000 poäng + 500kr/natt. Är alla tre alternativen användbara mot kampanjen eller är det bara alternativ 1 som räknas?

Fråga 2 (via Hotels.com)
Kan jag boka här och ange mitt CCG-nummer vid incheck och därmed vara närmare målet? Eller måste det bokas via appen/sidan?

Såg inga villkor här på registreringen:

Visa bifogad bild 65259

1. Jag är 98% säker på att det stod i villkoren att poängbokningar inte gällde. Lite mindre säker avsende points+cash.

2. Det lär inte fungera.
 
Toppen