Senaste nytt

Gratis Fredag eller 10.000 poäng, ny kampanj

Jag tjänade ihop en natt under september och fick ett cert den 15/9, så det här stämmer inte
i alla fall inte ordagrant.

Friday E-Certs will be awarded three times throughout the Promotion,
1) by Aug. 15 for E-Certs earned in July,
2) by Sep. 15 for E-Certs earned in August and
3) by Oct 15 for E-Certs earned in September.
Inte heller fått något i september så ska ringa imorgon. Var ju två nätter i Bangladesh med tveksamma bokningsvillkor som jag fick ringa och kolla upp men som inte skulle vara några problem... Mhm... Vi får väl se.

Inte heller fått något i september så ska ringa imorgon. Var ju två nätter i Bangladesh med tveksamma bokningsvillkor som jag fick ringa och kolla upp men som inte skulle vara några problem... Mhm... Vi får väl se.
Haha surprise surprise att mina två nätter inte räknades mot target som killen sa. Man hänvisade till villkoren som säger två stays (inte nätter).

Fine. Bor en natt nu så är den "gratis".

Hmm...
Jag har fått mina 3 vouchers nu, men förstår inte riktigt hur ni bokar?
Jag har sökt men vet inte riktigt vart jag ska skrive in freefri?

Har fått min tredje voucher precis. Får se då när det kan bli läge att sprätta dem. Lutar åt en göteborgsresa med frun i november, så då kan det vara läge för nån natt på Radisson Riverside...

Sådär ja... 2 bokningar i London... Mayfair och Radisson Edwardian Hampshire.
300 pund och 285 pund skulle de ha för de nätterna, så det kändes som bra value. Får se vad sista ska brännas på :)

Blev Radisson Riverside i Göteborg nu i november. Ordinarie pris var 1.895 kr, så det var ju helt ok kan jag tycka.
I december det det ut att bli en sväng till Prag. Inget bestämt i januari än.

Toppen