Senaste nytt

Lufthansa Business Class Lounge Frankfurt

Ja, finns ganska gott om dem. Kommer du in med status som Star Alliance gold eller på businessbiljett?

Om jag minns rätt så är en av businessloungerna en gammal förstaklasslounge som ska vara trevlig. Men kommer inte ihåg vilken det var, någon annan fyller nog på med det.

Jag åker business class...

Business loungerna tror jag inte skiljer sig åt så värst mycket, så ta den som ligger bäst till skulle jag säga.

Jag såg en annan sak precis. Jag flyger Etihad och de verkar ha en egen lounge, iallafall 2015, men jag funderar på om de lagt ner den för nu står det på deras hemsida att man hänvisas till Lufthansa business lounge... Någon som vet?

A26 är värd att gå till om man har lång tid på sig och vill bada badkar, sedan är utsikten grym därifrån. När jag var där senast hade jag en flight från just gate A26 så då var den självklar även om man har Star Gold och access till Senator.

Bada badkar låter ju som något jag verkligen hade kunnat ta o göra med den tiden jag har där, det är dock inte en senator lounge utan en vanlig lufthansa?

Man ska nog boka i förväg för att säkerställa att man får en bil.

känns som ifall man inte bokar i förväg kan man komma undan mer med att "hej jag flyger i first jag vill hyra en bil" och dem säger ja snarare än att jag ringer och förbokar och dem då kollar upp flyg osv. Då jag inte flyger med Lufthansa

Toppen