mha321
Medlem
1) Hur funkar det -- räcker det med att man bokar en betald resa för att få den rabatten på alla bonusresor? Det funkar så att alla poäng som du samlar på dig genom att boka själv - de hjälper vi dig att omvandla till bonusresor för 1 öre/st. Men alla poäng som du har samlat på dig genom bokning via oss kan omvandlas till resor för 0,5 öre/st.
Ah, OK. Så allt jag tjänat in via kreditkort, promotions, andra partners osv räknas inte. Då blir det iaf för mig (och säkert många andra) knappast 50% billigare, men visst blir det billigare
Nej, alla säger att boka flyg online är snabbt och enkelt men jag håller inte med, att delegera det till någon via chatt kommer att göra det mycket enklare och snabbare!
Det är väl det marknaden får avgöra
Men det finns säkert många andra som delar den uppfattningen du har i frågan. Och det är väl just hur många som gör det som kommer avgöra om er verksamhet går ihop. Det finns många företag med tjänster som inte passar mig som tjänar massor med pengar.
Jag tolkar att du inte svarade på frågan om de mer komplicerade beställningarna som inte går direkt på t.ex. sas.se som att det är en tjänst ni inte har, åtminstone inte i dagsläget.