Då var man i Turkishloungen på IST. En dusch och tandborstning gör susen efter en långflygning. Om 3h boardar jag mot GOT!![]()
Var det en tempolär lounge eller vanlig TK lounge?
Jag har för mig att TK skulle renovera loungen och skulle hänvisa passagerare till en annan lounge under sommaren.
Haha! Var du också på HKG igår kväll? Såg det inte förrän nu. Kunde ju fixat in dig som gäst någonstans i så fall.Singapore Airlines SilverKris lounge på HKG med ett glas bubbel. Hade ett längre stopp och kunde inte checka in vidare direkt utan först efter 3h väntan. Då är Starbucks och en god bok bra att ha.![]()
Haha! Var du också på HKG igår kväll? Såg det inte förrän nu. Kunde ju fixat in dig som gäst någonstans i så fall.![]()
I vilken Starbucks satt du? Jag gick förbi SQ loungen säkert tre gånger mellan 18 och 21. Flög One World så spenderade större delen av tiden i nyrenoverade och mycket behagliga The Wing.Lustigt, jag tänkte faktiskt att det vore ju kul iall man hade stött på dig. Gissade att du var nånstans i faggorna.![]()
I vilken Starbucks satt du? Jag gick förbi SQ loungen säkert tre gånger mellan 18 och 21. Flög One World så spenderade större delen av tiden i nyrenoverade och mycket behagliga The Wing.