Stefan Söderqvist
Medlem
Tycker man kan hålla en lite trevligare ton och ha mer förståelse för förvirrade nykomlingar till forumet!
Stort tack för svaret med länken och kan hålla med dig i detta också.
OT, är man verkligen en nykomling om man varit medlem i drygt ett år och har fler än hundra inlägg?
Du har helt rätt i att jag varit här i över ett år och skrivit mer än 100 inlägg, men tro det eller ej jag är fortfarande nybörjare inom många områden som har med leta/boka awardresor osv att göra. Många här inne har flera tusen inlägg och varit medlemmar under många år men inte ens dom kan allt om allting.
Då du själv varit här i ca 5 år så är du ju också medveten om hur brett och hur mycket olika saker som diskuteras i alla trådar så är 100 inlägg väldigt lite.
Men jag tar åt mig av vad @agehall skriver och denna gången tog jag väl en genväg som skall försöka undvikas framöver så att folk som redan kan eller vet något behöver se eller dela mig sig av svaret en gång till.
Ha en fortsatt bra kväll gott folk så ska jag läsa på lite mer om Travelhacks så att nästa gång jag ser någon fråga så kan jag också vara med och bidra.