Ozz
Medlem
Vet du vad/om det finns någon skriven policy för HHD?En nivås uppgradering (sviter undantagna) ÄR policyn för HHG. Att sedan många hotell är generösare är trist eftersom det urvattnar programmet.
Vet du vad/om det finns någon skriven policy för HHD?En nivås uppgradering (sviter undantagna) ÄR policyn för HHG. Att sedan många hotell är generösare är trist eftersom det urvattnar programmet.
Det är samma sak, med skillanden att sviter är inkluderade i texten om vad man kan bli uppgraderade till.Vet du vad/om det finns någon skriven policy för HHD?
Ok, men då kan man ju konstatera att de flesta hotell i Hiltongruppen inte följer deras interna policy.Det är samma sak, med skillanden att sviter är inkluderade i texten om vad man kan bli uppgraderade till.
Det tror jag inte är specifikt för HH. Tycker att alla hotellprogram känns betydligt generösare i Asien.Förvisso är dom i Asien/Indonesien där jag upplever att HH-programmet är betydligt generösare än i Europa mot oss som är HHD.
Managern sa att de brukar frångå principen med att endast uppgradera ett steg under lågsäsong.Jag blir förvånad när jag läser er beskrivning om Hilton Malta. Nu har jag bara varit där under låg/medelsäsong, men i december blev vi uppgraderade från det billigaste rummet till Corner Suite. I april blev vi uppgraderade till ett riktigt bra Executive room med badkar mitt i badrummet, där man kunde sitta och titta ut över Medelhavet. Jag har varit helnöjd med de två fina veckorna vi har varit där och hoppas på en lika fin vecka i december igen. HHD
Med den attityden till receptionisten så förstår man nog att det är svårt att få en uppgradering i några flera steg.nu går haggan omvägar när hon ser mig...![]()
Damen ifråga var receptionistens chef/manager och misstaget jag gjorde var att uttrycka mig med ordet "bullshit" när dom, både receptionisten och managern påstod att anledningen till att jag inte kunde få någon uppgradering var just att hotellet var fullt, vilket inte stämde vid det aktuella tillfället.Med den attityden till receptionisten så förstår man nog att det är svårt att få en uppgradering i några flera steg.![]()