JacobGBG skrev:Jag känner mig som en idiot nu. Med de många generösa promos CC haft på senaste tiden så hade jag tjänat på att boka ett rum och betalat för det här hemma i gbg (bara gå ned och checka in) och jag hade tjänat igen det när jag växlat in alla poängen på kommande semester.Klicka för att utvidga...
lonewolf skrev:I augusti har jag dragit in +200 000 poäng på ett par månader efter kampanjerna bland annat. Har någon förslag på vad man kan göra med 220 000 poäng cirka?Klicka för att utvidga...
Tror inte att du missade något. Det hade ju varit en utgift för dig ändå och Radisson i GBG är ju knappast en billig hotel.JacobGBG skrev:Jag känner mig som en idiot nu. Med de många generösa promos CC haft på senaste tiden så hade jag tjänat på att boka ett rum och betalat för det här hemma i gbg (bara gå ned och checka in) och jag hade tjänat igen det när jag växlat in alla poängen på kommande semester.Klicka för att utvidga...
stewigriffin skrev:Tror inte att du missade något. Det hade ju varit en utgift för dig ändå och Radisson i GBG är ju knappast en billig hotel.Klicka för att utvidga...
MrBeen skrev:Det står även "you will also enjoy the exclusive “My Rate” offer that entitles you to a 10% discount off the standard guest room retail rate at all Rezidor hotels, any day of the week." under shareholder benefits. Är detta en standard gold-förmån eller unikt som share holder. Någon som vet hur man sedan praktiskt bokar med rabatten, dvs får man rabatten automatiskt när man bokar via club carlson eller på nåt annat sätt?Klicka för att utvidga...
Det gäller för aktieägare och inte via hemsidan utan i telefon om jag minns rätt. Orkar inte kolla efter nu .Mikael skrev:Är det någon som känner till mer om denna "My rate"? Finns det någon bokningskod? Jag upplever inte att det automatiskt är 10% billigare att boka via Club Carlson som guld-medlem.Klicka för att utvidga...
Mikael skrev:Är det någon som känner till mer om denna "My rate"? Finns det någon bokningskod? Jag upplever inte att det automatiskt är 10% billigare att boka via Club Carlson som guld-medlem.Klicka för att utvidga...
mry skrev:Jag har märkt nu att man bara får 10% rabatt mot 15 % förut när man äter på rgb på park inn när man är club carlson gold elite, Ändrade de det i våras eller?Edit: Fast idag fick jag 15% igen. undrar vem av dem som hade fel.....Klicka för att utvidga...