Seoul i december med inhyrd A330 från Lufthansa som någon medlem nämde här? Finns det någon substans i det tro?
En A330 med First. Alla EBD/P som bokar business har chans till uppgradering till F-kabinen. Jo man tackar!Seoul i december med inhyrd A330 från Lufthansa som någon medlem nämde här? Finns det någon substans i det tro?
Lufthansa har snart inga A330 kvar med F-kabin, de ska omvandla alla A330 till trekabinslayout tror jag.En A330 med First. Alla EBD/P som bokar business har chans till uppgradering till F-kabinen. Jo man tackar!
Om det skulle vara sant, borde inte linjen vada lanserad redan?Seoul i december med inhyrd A330 från Lufthansa som någon medlem nämde här? Finns det någon substans i det tro?
Om det skulle vara sant, borde inte linjen vada lanserad redan?
Tidigare expansioner har ju kommit med lång framförhållning.
Gäller det även för Frankfurtbaserade A330?Lufthansa har snart inga A330 kvar med F-kabin, de ska omvandla alla A330 till trekabinslayout tror jag.
Vad jag har uppfattas så krävs det ca 6 månader att få ihop en linje. Det talas om relativt stora investeringar innan en första avgång. Det skall byggas lokala organisationer och dyl.