Senaste nytt

Är Amex Platinum rätt val för mig?

Visst är det ett Amex Premium man får gratis med Platinum och inte ett Elite? Premium ger då 15p per 100kr samt 1 voucher vid 150tkr.

Så kan det absolut vara, är lite osäker om det är Premium eller Elite nu när du säger det men känns mer rimligt med Premium.

Valuta för pengarna med Amex Platinum?
Bir man i Stockholm så går det fort att få tillbaks insatsen, många lokala event som är kostnadsfria. Idag är det fri skumpa och konsert med Veronica Maggio.

Attachments

• 15070526005991911773887.jpg
    15070526005991911773887.jpg
    67 KB · Visningar: 453
Valuta för pengarna med Amex Platinum?
Bir man i Stockholm så går det fort att få tillbaks insatsen, många lokala event som är kostnadsfria. Idag är det fri skumpa och konsert med Veronica Maggio.
Hade SAS något med detta att göra? Jag såg mailet från Amex men inte sett något från SAS. Är det för anställda eller bara EBP?

Jag tror detta bara är en Amex-grej, men inte helt säker. Jag har Amex Elite och är bara EBG så inte endast för EBP eller anställda.
Och inte Amex Platinum alltså? Fel tråd m a o. Fick denna inbjudan och trodde det berodde på mitt Platinumkort men då var det alltså Elite-kortet som triggade denna inbjudan?

Och inte Amex Platinum alltså? Fel tråd m a o. Fick denna inbjudan och trodde det berodde på mitt Platinumkort men då var det alltså Elite-kortet som triggade denna inbjudan?
Amex Plat och SAS Elite som minsta nivå för detta event. Sjukt bra event. Många roliga överraskningar som stundar, efter bra snack med en viss Gustafsson.

Tack Amex & SAS. :)

Toppen