Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Sannolikheten ökade precis till inte mindre än hundra procent... Det släpptes en hel del platser idag. Hittar du något som passar @Daniel Persson?
Haha, ibland så händer det omöjliga! :) Tyvärr så har jag dock inte fått min voucher ännu men får den nog imorrn då jag kom över 150.000-gränsen idag! Vad jag kan se på uniteds söksida så verkar det bara finnas den 7e och 8e september och det är nog för tidigt för mig... :( Finns det några senare i månaden som jag missat?

Tänkte flyga hem SFO-CPH-ARN i oktober och där verkar tillgången på C bättre!

Haha, ibland så händer det omöjliga! :) Tyvärr så har jag dock inte fått min voucher ännu men får den nog imorrn då jag kom över 150.000-gränsen idag! Vad jag kan se på uniteds söksida så verkar det bara finnas den 7e och 8e september och det är nog för tidigt för mig... :( Finns det några senare i månaden som jag missat?

Föreslår att du kollar SAS sida istället för United :)

Hehe, var så inne på att United har bästa sökfunktionen... ;) Enligt SAS hemsida finns det bara kvar 2st C-biljetter den 7e september. :confused:

Jag antar att SAS hemsida alltid stämmer bättre än United för SAS-flighter!?
Det som står på SAS bokningssida brukar vara bokningsbart på sidan. Till skillnad när jag ringde in och ville boka och SAS-agenten påstod att det inte fanns tillgänglighet på det leget varefter jag under pågående samtal bokade upp nämnda leg och gav henne bokningsreferensen. Då kunde hon avboka men hålla platserna och föra över dem till den bokning som jag ville göra.

Finns två platser 11/10. För sent?

Som flera andra redan sagt, så är chansen infinitesimalt liten. Jag har data sedan början av maj och kan inte se att det släppts ett enda businessäte till/från LAX i september eller oktober.

Min tur verkar vara oändlig då det nu släppts business-biljetter ARN-LAX och hem SFO-CPH+CPH-ARN på närmast perfekta datum för mig! :cool: Har nu bokat ARN-LAX 16 september och SFO-CPH+CPH-ARN 3 oktober som kommer resas med min sambo och mitt lilla spädbarn i baby bassinet på plats 1H. Fullständigt klockrent att få detta för endast 100.000 poäng med 2-4-1 voucher samt drygt 1100 kr i avgifter!!! :D

Har någon här flugit till Hawaii med SAS-metall till fastlandet och sedan vidare med annat *A bolag till öarna? Det jag försöker få fram är vad skatterna skulle bli ungefär.
Jag funderar på att boka en ekonomi med 2-4-1 för 55.000 poäng och kanske spara ca 6000-7000kr.

Har någon här flugit till Hawaii med SAS-metall till fastlandet och sedan vidare med annat *A bolag till öarna? Det jag försöker få fram är vad skatterna skulle bli ungefär.
Jag funderar på att boka en ekonomi med 2-4-1 för 55.000 poäng och kanske spara ca 6000-7000kr.
Om du flyger till/från USA med SAS och på intra USA (inkl. mellan fastland USA och Hawaii) med United, bör du inte behöva att betala bränsletillägg på bonusresan med SAS EuroBonus poäng.

Toppen